Editorial
 
Agost, explosió de vida
Les 3 viles canvien, muden, es transformen. L'estiu tenyeix de vida els seus racons, els seus carrers, les seves platges, i tots els nostres atractius creixen any rere any per no deixar de sorprendre.
No és només que sempre es participa en les jornades gastronòmiques de temporada, sinó que els ingredients de base tenen denominació d'origen. I pels que no tenen ganes o temps d'agafar l'avió, l'oportunitat de viatjar arriba a través del paladar: Japó, Turquia, Mèxic o Itàlia són països presents a les 3 viles. Per enfonsar els peus a la sorra a mitja tarda, ja tenim les nostres platges; el toc tropical el donen la majoria de guinguetes amb palmeres i tons càlids.  
El relax i la calma arriben de la mà de Caldes i les seves termes, que ara també vénen complementades amb poesia, contes i llegendes al Museu Palau. I per música també la de Llavaneres i els concerts de l'hotel Vila Clara. Sense dir que a mitjans de mes, recuperem la Festa Major amb Sant Vicenç.
I com que per gustos, els colors, els més inquiets tenen una àmplia oferta esportiva per no parar: golf, paddle, tennis, hípica, vela, patinatge, futbol, bàsquet i excursionisme tresvilatenc, per descobrir cada dia noves perspectives des de les que mirar els nostres pobles.
No oblidem que les nostres riqueses augmenten perquè tots nosaltres les hem fet créixer. I l'agost, és el nostre mes de màxim esplendor.
 
 
 
 
 
 
Editorial
1 agost 2010